Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

ΑΛΒΑΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ



            Το χοτζικό καθεστώς (κυρίως) που στηρίχτηκε σε ακραίες εθνικιστικές αλβανικές θέσεις,  προσπάθησε να δημιουργήσει μια «επιστήμη» «αλβανοποίησης» της ελληνικής ιστορίας, μερικά δείγματα παραθέτουμε πιό κάτω, έχουν να κάνουν με θέματα γλώσσας και παραποίησης της ιστορίας, σε παιδαριώδη μορφή.





ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ : Το αξιόλογο βιβλίο του Σ. Ι. Καργάκου που δίνει απαντήσεις σε πολλά ζητήματα.

ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ

            Ο μοναχός  Μιχαήλ στο βιβλίο του  « Η Βεργίνα και τ Αλβανικά» έκδοση Αρμός 1999 σελ 162-163. Δίνει την πιο κάτω πληροφορία σε ένα «υψηλόν» σύγγραμμα:  "Ο βασιλιάς Πύρρος πήρε το στρατό του , τους γενναίους Αλβανούς (οι Αλβανοί ήταν άγνωστοι στα χρόνια του Πύρρου) και κατέβηκε να πολεμήσει τους ¨Έλληνες. Οι Έλληνες μαζεύτηκαν σ ένα στενό μέρος για ν αμυνθούν. Μόλις έφτασαν οι Αλβανοί, ο Πύρρος παρέταξε το στρατό του,  Τότε ένας σύντροφός του φώναξε  ΄΄ Θέρε μωρέ Πύλε΄΄  δηλαδή ΄΄Σφαξε τους μωρέ Πύρρε΄΄ .
            Το άκουσαν οι Έλληνες αυτό το ΄΄ Θέρε μωρέ Πύλε΄΄   και ονόμασαν την περιοχή ΄΄ΘΕΡΜΟΠΥΛΑΙ΄΄".



ΑΘΗΝΑΙ

            Ο μοναχός Μιχαήλ στην σελ 163 γράφει την πιο κάτω εξήγηση των Αλβανών ειδικών για το πως ονομάστηκε η Αθήνα …….. Σκεφτόντουσαν λοιπόν οι Αλβανοί να ονομάσουν την Αθήνα  «Κρανιά» μέχρι που κατέβηκε στην πόλη της Αθήνας ένας Αλβανός και εξήγησε στους Έλληνες ΄΄Τα κράνα τα λέμε θάνα΄΄ άρχισαν λοιπόν οι Έλληνες να λένε θάνα – θάνα  και έτσι το μέρος το ονόμασαν οι αμαθείς Έλληνες «Αθήνα».


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ :  « Η Βεργίνα και τ Αλβανικά» έχει πολύ "ενδιαφέροντα" πράγματα αυτό το βιβλίο σχετικά με την "ιστορία" των αλβανών.


ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ

            Ο δάσκαλος Απ Π Παπαθεοδώρου («Η παιδεία στη Β Ήπειρο μετά το 1821» ΄΄Πρακτικά Α Πανελληνίου Επιστημονικού Συνεδρίου Κόνιτσα 22-24 Αυγούστου 1987΄΄ Αθήνα 1988 σ 383) σε μια επίσκεψή του στα χωριά της Β Ηπείρου είδε μια πινακίδα που καθοδηγούσε τα Ελληνόπουλα πως πρέπει να μιλούν την γλώσσα τους  χαρείτε την:

Ν ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΡΒΑΡΙΣΜΟΥΣ

Ελληνικά και όχι ελλενικά.
Συνεταιρισμός και όχι κοπερατίβα.
Κατάστημα και όχι μαγαζί.
Ταξιαρχία και όχι μπριγκάτα.
Άμιλλα και όχι γκάρα.
Τηλεόραση και όχι τελεβιζόρι.
Αγορά και όχι παζάρι.
Μιλώ και όχι κουβεντιάζω.
Δώρο και όχι πεσκέσι.
Λεωφορείο και όχι αουτομπόζι ή σάτα.
Είδηση και όχι χαμπέρι.
Τρέχω και όχι αρεντεύω.
Ρίχνομαι και όχι ζάφτω.
Συγκεντρώθηκαν και όχι μαζεύτηκαν.
Ζυγαριά και όχι παλάτζα.





ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ : Σχολικό βιβλίο της Αλβανίας, ο μεγαλοιδεατισμός είναι επίσημη θέση.

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΒΑΝΙΚΑ


Δες ένα συσχετισμό που κάνουν οι αλβανοί να δεις τι θολούρα έχουν στο μυαλό τους, βγάζουν ότι τα αρχαία ελληνικά είναι ποιό συγγενικά με τα αλβανικά απ΄ ότι με τα νεοελληνικά. Χαρείτε το.

Ancient Greek--Modern Greek-----Albanian
heis-----------enas-------------nje
dyo-----------dhio--------------dy
treis----------tris---------------tre
tettareis-------tesaris----------kater
pente---------pende-----------pese
heks----------eksi-------------gjashte
hepta---------efta------------shtate
okto:----------oxto------------tete
ennea----------enya-----------nente
deka-----------dheka-----------dhjete





ΜΑΝΗ

            Οι Αλβανοί υποστηρίζουν ότι η λέξη Μάνη προέρχεται από την λέξη Mene που σημαίνει Μουριά και κατά την γνώμη τους το όνομα αυτό δόθηκε διότι ευδοκιμούσαν πολλές μουριές στην Μάνη.
            Όμως μόνο στα χωριά που είναι στο Γύθειο είχαν σηροτροφία και επειδή οι μουριές δεν επαρκούσαν για την εκτροφή των μεταξοσχωλήκων το 1940 έφερναν από τα χωριά του Ευρώτα μουρόφυλλα για τα κουκούλια τους, άρα λοιπόν οι όποιες λίγες μουριές στην Μάνη δεν ήταν ικανές για να δώσουν το όνομα σε μια περιοχή .

            Ο πιθανότερος λόγος για την ονομασία της Μάνης προέρχεται από το νεολατινικό mansion που σημαίνει φρούριο.






ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ : Ο βασιλιάς Πύρρος της Ηπείρου, η μητέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου Ολυμπιάδα και πολλοί άλλοι ανήκουν στο... πάνθεον των Αλβανών ηρώων, αστεία πράγματα όμως αυτά διδάσκονται.

TATOH

            Το Τατόι το θεωρούν αλβανικό όνομα, αλλα έτσι ονομαζόταν προ της καθόδου των Αλβανών δηλαδή είναι ονομασία του 16ου αιώνα και προέρχεται από το όνομα του ιδιοκτήτη της περιοχής Αρτίκη Τατοή, γι αυτό λανθασμένα γραφεται με ι το ορθό είναι με η.


ΒΑΡΗ - ΒΡΑΩΝΑ

            Η Βάρη είναι πολύ συνηθισμένο όνομα σε περιοχές με έλη. Ενώ η Βραώνα είναι παραφθορά της αρχαίας Βραυρώνος όπου βρισκόταν και το ιερό της; Αρτέμιδος της Βραυρωνίας.


ΜΕΝΙΔΙ

            Το Μενίδι αναφέρεται με αυτή την ονομασία σε βούλα του Ιννοκέντιου Γ  1208 δηλαδή αιώνες πριν την κάθοδο των Αλβανών.


ΚΟΡΩΠΙ

            Η τοποθεσία αυτή ονομάστηκε έτσι από το όνομα του  Δημ Κορωπή και ως εκ τούτου πρέπει να γράφεται με η όχι με ι , ο Δημ Κορωπής σκοτώθηκε στην μάχη του Μαραθώνα το 1824. Η λέξη Κορωπί είναι παραφθορά της αρχαίας Κρωπιάς, στην αρχαιότητα υπήρχε ο δήμος Κρωπιάς , ο Θουκυδίδης λέει (Β19) ότι ο Σπαρτιάτης Αρχίδαμος που εισέβαλε στις Αχαρνές (Μενίδι)  πέρασε από την κρωπιάέχοντας δεξιά το όρος Αιγάλεω.



ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ : Στη «Γεωγραφία της Αλβανίας» που διδάσκεται στην Γ' Λυκείου των σχολείων της χώρας, οι μαθητές δε μαθαίνουν μόνο για τα σημερινά όρια του Αλβανικού κράτους αλλά, και για τις περιοχές που «αδίκως» - όπως λέει αρκετές φορές στο βιβλίο - το Συμβούλιο των Πρεσβευτών του 1913 άφησε εκτός των ορίων του κράτους Αλβανικές περιοχές (Treva Shqiptare). Στις περιοχές αυτές... περιλαμβάνονται 3 νομοί του Μαυροβουνίου, όλο το Κόσσοβο και άλλες τρεις περιοχές της Σερβίας, το μεγαλύτερο μέρος του κράτους των Σκοπίων και 8 νομοί της Ελλάδος. Το βιβλίο αυτό που διδάσκονται και τα Ελληνόπουλα της Βορείου Ηπείρου, έχει εξώφυλλο το χάρτη της Αλβανίας να πλαισιώνεται από τις «Αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) εκτός συνόρων.

Στο ξεχωριστό κεφάλαιο με τίτλο «Οι Αλβανικές Περιοχές στην Ελλάδα», σελ. 198 στην εισαγωγή με τίτλο «Σύνθεση και θέση των Αλβανικών περιοχών» αναφέρει: Είναι Αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο Ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων, δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως τον προσδιορισμό των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων αυτών των περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη βορειοδυτική Ελλάδα, νότια των περιοχών της ΦΥΡΟΜ και νοτιοανατολικά του Αλβανικού κράτους μέχρι τον κόλπο της Άρτας (εννοεί τον Αμβρακικό) και αποτελείται από τις περιοχές, Τσαμουριά, Φλώρινα, Καστοριά, Γρεβενά, Κόνιτσα κλπ.

ΑΙΣΧΥΛΟΣ

            Ο Αλβανικός μεγαλοιδεατισμός αλβανοποίησε ακόμα και τον Αισχύλο και βέβαια δια στόματος του Ισμαήλ Κανταρέ, με το σκεπτικό ότι ήταν Ελευσίνιος! 


ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ - ΕΛΥΤΗΣ - ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ

            Αυτός που είναι ανεκδιήγητος είναι ο Αριστείδης Π Κόλλιας στο βιβλίο του «Αρβανίτες και η καταγωγή των Ελλήνων». Αυτός ο «ειδικός» αλβανολόγος, δεν δίστασε να βγάλει αλβανούς τον Περίανδρο και τους ποιητές μας Βρεττάκο και Ελύτη.
            Το περισπούδαστο αυτό βιβλίο του Αριστείδη Π Κόλλια που αναφέρω δεν είναι τίποτα άλλο από μαζώματα και κυρίως κακομεταφρασμένα βιβλία στην Αλβανική, η δε βιβλιογραφία από δύο σελίδες  που παραθέτει έχει τόσα πολλά λάθη που δείχνει την προχειρότητα του «συγγράμματος» του εν λόγω «ειδικού», αλλά και την μη επαφή του με την εν λόγω βιβλιογραφία, δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιείς ένα βιβλίο σαν πηγή και να μη γράφεις σωστά τον τίτλο του βιβλίου! Δες μερικά από τα λάθη της βιβλιογραφίας που παραθέτει:

Α . Π ΚΟΛΛΙΑΣ : Ι Βλαχογιάννη «Κλέφτες του Μωρηά».
ΤΟ ΟΡΘΟ : Γ Βλαχογιάννη «Κλέφτες του Μοριά» (Ιστορικά Ραπίσματα ) Αθήνα 1935.

Α . Π ΚΟΛΛΙΑΣ : Στη σελίδα 179 έχει ένα μουστακαλή και λεζάντα «Γιάννης Βρεττός (1822-1900) ο δημιουργός της περίφημης Απολογίας».
ΤΟ ΟΡΘΟ :  Ιωάννης Βρετός (με ένα τ) που έγραψε ένα βιβλίο με τον τίτλο «Απολογία εις το η κοιτίς του Ελληνισμού» Εν Κ/[ολει τυπογραφείον Αδελφών Αγγελιδών, 1878……….. στην πραγματικότητα πρόκειται για τον αλβανόφωνα Γιάνι Βρετό!


Α . Π ΚΟΛΛΙΑΣ : Β Γούδα «Βίοι παράλληλοι……» (1876)
ΤΟ ΟΡΘΟ : Αναστάσιος Γούδα «Βίοι παράλληλοι……» ο πρώτος τόμος του οκτάτομου έργου του βγήκε το 1872 και ο τελευταίος το 1876



Α . Π ΚΟΛΛΙΑΣ : Σ Ζαμπέλιου «Τα δημοτικά άσματα της Ελλάδος» 1852
ΤΟ ΟΡΘΟ : «Άσματα δημοτικά της Ελλάδος» (Κέρκυρα 1852)



Α . Π ΚΟΛΛΙΑΣ :  Ν ΚΑΣΟΜΟΥΛΗ «Ιστορικά ενθυμήματα»
ΤΟ ΟΡΘΟ : Ν ΚΑΣΟΜΟΥΛΗ «Ενθυμήματα ιστορικά»



Α . Π ΚΟΛΛΙΑΣ : ΓΙΑΝ ΚΟΡΔΑΤΟΥ  «Μεγάλη ιστορία της Ελλάδος»
ΤΟ ΟΡΘΟ : Ο Κορδάτος δεν έχει γράψει τέτοιο βιβλίο!

            Και σταματώ εδώ διότι το βιβλίο αυτό μήτε την Βιβλιογράφια που παρουσιάζει δεν έχει σωστή και αυτό είναι ενδεικτικό της σοβαρότητάς του…………


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : Τον Αριστοτέλη τον θεωρούν...αρχαίο Αλβανό.



ΤΑ –’ιώτης

            Αναφέρει λοιπόν ο πολύς Α . Π. ΚΟΛΛΙΑΣ ότι όλα τα ελληνικά σε –’ιώτης και τα ιταλικά σε –ότι είναι Αρβανιτισμοί!!!!!!!!!!!!!!!

            Τι να πει εδώ κανείς ας δούμε λοιπόν μερικούς αρβανιστισμούς όπως τους καταλαβαίνει προφανώς ο πολύς Α . Π.  ΚΟΛΛΙΑΣ:
Παναγιώτης!
Ικαριώτης!
Ισκαριώτης!
Ιδιώτης!
Στρατιώτης!
Πατριώτης! (Ο Σοφοκλής λέει «ίππον πατριώτη» προφανώς ήταν αλβανομαθής ο Σοφοκλής).
Φαναριώτης!
Μονεμβασιώτης!
Μπαμπινιώτης!
Όλη η Ελληνική γλώσσα είναι γεμάτη από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα σε λέξεις που τελειώνουν σε ιώτης ……. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν την σοβαρότητα  του ανθρώπου.

            Για τα ιταλικά τι να πω :

            Pavaroti!





ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ : «αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) που έμειναν εκτός αλβανικού κράτους. «η Βορειοδυτική Ελλάδα, από τη Φλώρινα έως την Πρέβεζα, είναι αλβανικό εθνικό έδαφος στο οποίο "αιμοσταγείς" Έλληνες πραγματοποίησαν "εθνοκάθαρση" στους Τσάμηδες που πλειοψηφούσαν στα χώματα αυτά».

«ΤΑ ΙΛΛΥΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΟΜΗΡΟ»

            Μια «κορυφαία» για τα αλβανικά δεδομένα μορφή είναι ο Σταύρο Σκέντι. «ιστορικός» που ζει στην Αμερική. Πήγε λοιπόν αυτό το κελεπούρι στο Παρίσι το 1968 και έκανε μια διάλεξη με τίτλο «ΤΑ ΙΛΛΥΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟΝ ΟΜΗΡΟ», έλα όμως εκεί στην διάλεξη παραβρέθηκαν και Έλληνες, μεταξύ δε των άλλων και ο Αχιλ. Λαζάρου και τον κάνανε τον «ιστορικό» Σταύρο Σκέντι με τα κρεμμυδάκια……







14 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ο ΚΟΛΛΙΑΣ ΕΓΡΑΦΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ! ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΡΓΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΑΝΦΑΡΟΛΟΓΙΑΣ!

      Διαγραφή
  2. μια ερωτησις: γιατι να ειναι κακο οι Αλβανοι να ειναι Ελληνικο φυλο; Επειδη δεν καταλαβαινουμε τη γλωσσα τους; Διαβαστε το βιβλιο του Κολλια "η Γλωσσα των Θεων" για να δειτε τη συνδεση της Αρβανιτικης γλωσσας με την παναρχαια ομηρικη. Και γιατι ο Κολλιας ειναι μπουρδολογος δεν καταλαβα; Δεν λεει ΠΟΥΘΕΝΑ οτι οι Αρβανιτες ΔΕΝ ειναι Ελληνες- το αντιθετο λεει οτι ειναι οι ΚΑΘΑΥΤΩ Ελληνες. Οι Πελασγοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε μακάρι να ζούσαμε σε έναν ειλικρινή κόσμο χωρίς προπαγάνδα να τα εξετάσουμε με σοβαρότητα και αντικειμενικοτητα αυτά τα πράγματα!Ισχύει ότι οι arberesh που κατέφυγαν στην Ιταλία επί του Τουρκοκρατιας έφυγαν ως Έλληνες (η piana degli albanesi πριν το 1940 λεγόταν piana dei greci ) τούτο όμως δεν πρέπει να μας επιρρεαζει καθώς είμαστε στον κόσμο των εθνών κρατών και μπορεί κάποιοι στην Αλβανία πριν αιώνες να είχαν Έλληνοφωνους προγόνους από πχ την Χίο ως τυχοδιωκτες που κατέφυγαν την εποχή εκείνη στην Αλβανία αλλά εν την συνέχεια εξαλβανιστηκαν γλωσσικά, σήμερα όμως δεν μπορούμε να πιάσουμε κάθε άνθρωπο και να πούμε μιλάς αρβανιτικα τότε είσαι αλβανός διότι είναι λάθος καθώς με κριτηριο ένα εθνικό στοιχείο κατατασεις ανθρώπους σε ένα διάφορο έθνος με το οποίο έχουν 100 διαφορετικά εθνικά χαρακτηριστικά, πχ ο Δεληγιάννης φέρει το επώνυμο του από τον εξελληνισμό του de la Jan, είναι Φραγκικο δηλ. , ο ίδιος δε μιλάει ελληνικά και φορεί φουσταλενα...εθνικά όμως τα ρούχα και το επώνυμο δεν δηλώνουν κάτι η γλώσσα όμως ναι αλλά δεν αρκεί!Συνεπώς λέω ότι οι Έλληνες και οι Αλβανοί είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι, και μάλιστα μπορώ να πω ότι οι σημερινοί Αλβανοί από τους Αλβανούς του 21' είναι έτη φωτός μακριά καθως εμείς οι Έλληνες σήμερα αναπολουμε ένα ελληνικό ρωμαϊκό Βυζάντιο για την ύπαρξη μας το ίδιο και οι αρβανιτες στην Ελλάδα, οι δε Αλβανοί είναι πραγματικά αδέσποτα από αυτήν την άποψη και μπορούν μόνο να κάνουν ένα δικό τους έθνος το οποίο και έκαναν!Από κει και πέρα δεν μπορεί οι Έλληνες μιας εποχής αλβανοκρατουμενης σε ένα ελληνικό κατασπαραγμενο κόσμο επειδή ήρθαν από το αρβανον και πολεμούσαν για αυτή την κατασπαραγμενη ελλαδιτσα μαζί με τους υπόλοιπους Ρωμηους να γίνουν ξαφνικα Αλβανοί...νταξει είπαμε...δηλαδή πόσο τιμητικό ήταν να φωνάξεις μέσα στο Σούλι την φάρα του Τζαβέλα αρβανιτικη? Ο όρος τότε χρησιμοποιουνταν για τους Αλβανούς!Με την δημιουργία του Έλληνικου κράτους κάποιοι ολίγοι μεν Αλβανοί πολεμούντες στο πλευρό μας άλλαξαν πίστη και εντάχθηκαν στον ελληνικό κράτος!Επιπλέον για να τονίσουμε την σπουδαιότητα της ελληνικοτητας των αρβανιτων εν Ελλάδι, ποτέ παραπονέθηκαν επειδή τα παιδιά τους αναγκαστικά μαθαίνουν ελληνικά? Ποια γλώσσα για αυτούς ήταν η γλώσσα των μορφωμενων? Λοιπόν ας αφήσουμε τα αίματα και τα γονίδια γιατί με αυτή τη λογική μου αφαιρείτε το δικαίωμα να κάνω παιδιά με μια ξένη την οποία θα παντρευτώ, και αν δεν ανήκει στην λευκή φυλή πάει στα κομμάτια να πεις ότι φυλετικά δεν είναι σύνηθες Έλληνας ένας μιγάς πχ μαύρος αλλά στην περίπτωση που τα παιδιά μου βγουν από Γαλλίδα μάνα και μεγαλώσουν γυρνώντας στην σούβλα τ αρνί και δίπλα στην Ελληνίδα γιαγιά και στην ελληνική κοινωνία και ξεροκεφαλια, για μένα οποίος πεις στην περίπτωση αυτή μιλήσει περί μη ελληνων είναι πρώτον αδαής και δεύτερον άξιος της μοίρας των σημερινών Αλβανών που βλέπουν έτσι τα πράγματα...αν είναι δυνατόν να μας απαγορευτεί ψυχαναγκαστικα να κάνουμε οικογένεια με τους Ευρωπαίους για να κάτσει καλά στην λογική της Αριας φυλης!!!Ας το χωνέψουν επιτέλους οι Αλβανοί ότι η ελληνική κοινωνία και οικογένεια ουδέποτε έσβησε αλλά γέννουσε πάντα μέλη...

      Διαγραφή
  3. Eυχαριστώ τους κυρίους που παίρνουν μέρος στην συζήτηση, θα δημοσιεύσω την κάθε άποψη, πληροφορούμαι και εγώ πράγματα από αυτή την συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αντι να διαβασει κανεις το θεμα με ανοιχτο μυαλο καθετε και διαβαζει οτι μαλακια ανακριβεια και προπαγανδα δει μπροστα του. ποιοι ειστε εσεις ζωα χατζηρωμιοι και εβραιοελληνες που θα μιλησετε για τον κολλια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο ΚΟΛΛΙΑΣ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ! ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ! ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΓΑΚΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΥ ΚΟΛΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ THEODORIEUS ευχαριστώ για τον σχολιασμό σου, βάζω κάποια στοιχεία για τον Κόλλια τα αμφισβητείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟ ΓΙΟΥΤΙΟΥΜΠ. ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΕΥΤΡΑΦΟΥΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ. ΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΥΛΛΟΤΑ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ.

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΚΟΛΛΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗ ΚΥΛΛΟΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΠΑΡΩΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΔΗΡΕΙΤΕ ΤΡΕΙΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΒΑΝΟΙ BLOGSPOT. ΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙ ΜΑΛΑΚΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έτσι με δημοκρατική διάθεση βάζω τον σχολιασμό σου αγαπητέ Βας παπ αν και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς, βάλε στοιχεία αντί για βρισιές, εξάλλου ποιος ο λόγος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχω την εντύπωση ότι ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ προέρχεται από το ΔΕΛΗΣ (τρελός) και ΓΙΑΝΝΗΣ, δηλαδή τρελογιάννης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οποιος μιλαει και τις 2 γλωσσες καταλαβαινει ευκολα την σχεση των 2 γλωσσων και το γιατι ο Κολλιας γραφει οτι τα Αλβανικα ειναι η γλωσσα των θεων.
    δεν εχει να κανει με ιστορικες αναφορες ουτε με αρχαιολογικες ανακαλυψεις, μιλαμε για λεξεις που χρησιμοποιουμε καθημερινα γιαυτο και δεν τιθεται θεμα αμφισβητησης, ειναι κατι που δεν χρειαζεται σπουδες για να καταλαβουμε.
    το ονομα ΕΛΛΗΝ(ELLIN) ειναι ιδιο με το ονομα ΙΛΛΗΡ (ILLIR)η διαμορφωση τους εξηγειται ορθα απο την Αλβανικη γλωσσα και τις 2 διαλεκτους της,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν είναι Γιάνι Βρετό ούτε Ιωάννης Βρετός. Είναι Γιάνι Βρέτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ

Στο βιβλίο της της Ιζαμπέλλας Παλάσκα αναφέρεται μια άγνωστη και εκπληκτική εξιστόρηση προσπάθειας του Θ Πάγκαλου να δει τον Μουσολίνι, ο ο...